vertrek uit Ubachsberg. - Reisverslag uit Saint-Memmie, Frankrijk van Frits & Marianne Kerkhof - WaarBenJij.nu vertrek uit Ubachsberg. - Reisverslag uit Saint-Memmie, Frankrijk van Frits & Marianne Kerkhof - WaarBenJij.nu

vertrek uit Ubachsberg.

Blijf op de hoogte en volg Frits & Marianne

24 Mei 2014 | Frankrijk, Saint-Memmie

Om 8 uur stonden we bij de kerk in Ubachsberg waar al verschillende mensen op ons stonden te wachten.
De diaken van Eys stond klaar om ons de pelgrims zegen te geven. Na wat gebeden werden we gezegend en konden we afscheid nemen van iedereen. We hadden thuis al afscheid genomen van onze kinderen en partners, dus iedereen een knuffel en we konden vertrekken .
Koud was het en in Wijlre hebben we ons de regenbroek maar aangedaan. Voordat we Nederland uit waren, was de broek ook weer uit en was het droog.
In Aubel zoals gewoonlijk een lekker kopje koffie en wat vragen van 3 dametjes waar de reis naar toe ging (ze vonden het geweldig knap wat we van plan waren) en weer verder ging de reis.
Het was pittig, de wind was ons niet goed gezind, dus toen we ons slaap adres hadden gevonden, hadden we het eigenlijk na 106 km wel gehad, het was inmiddels 17.00 uur geworden.
Na een heerlijke douche, een glaasje wijn en een heerlijke maaltijd bereid door de vrouw des huize,konden we ons terug trekken op onze kamer.
Morgen de volgende route door de Ardennen, volgens de uitbater tot aan Bastonje.

• 27 Mei 2014 - 21:41

Thei Wijnen:

Geweldig Frits en Marianne, dat jullie nu echt op weg zijn... Helaas zijn de weergoden jullie niet al te goed gezind, maar dat kan vanaf nu alleen maar beter :) Morgen beter dus... Veel fietsplezier !

• 27 Mei 2014 - 21:44

George En Yvonne Winthagen:

Hallo Frits en Marianne, fijn om jullie stukje te lezen! We leven met jullie mee en kijken uit naar ieder berichtje. Ik kan me heel goed voorstellen dat mensen jullie vragen stellen, het is ook heel bijzonder wat jullie aan het doen zijn. Een heel goede reis verder met vooral goed weer en weinig wind!
    Groetjes George en Yvonne

• 27 Mei 2014 - 21:51

Esther:

Wow 106km, ik krijg al pijn aan m'n kont als ik t lees:) En dan ook nog wind en regen, ik doe t jullie niet na. Heel veel succes morgen weer en ik zal duimen dat de wind jullie goed gezind is en de regen plaats maakt voor droog weer of nog beter een zonnetje.
    Liefs Esther.

• 27 Mei 2014 - 21:55

They En Miets Willems:

Frits en Marianne, de start is gemaakt en jullie zijn op weg en met de zegen van de diaken en de regen die we vandaag gehad hebben zal de reis zeker lukken. Niets kan iemand stoppen als je iets wilt bereiken. Bon camino.
    Uit het regenachtige Kessel They en Miets Willems

• 27 Mei 2014 - 22:50

Luciënne:

Marianne en Frits. fijn om te horen hoe jullie reis verloopt! Jullie zijn echte kanjers!
    Lieve groet en dikke knuffel
    Luciënne

• 27 Mei 2014 - 23:07

Roger Eurlings:

Marianne en Frits, Heel veel succes met deze mooie tocht. Hopelijk wordt het van regen naar een mooie zonnige tocht. Groetjes Roger en Pascalle

• 28 Mei 2014 - 00:52

Hans Mulders:

Dag jullie twee....hier is Ransdaal!

Toen ik jullie op de fiets zag...bepakt en wel...en in het dunne fietspakkie kreeg ik het al meteen koud.
    Marian zei nog ferm....als we eenmaal fietsen krijgen we het wel warm...en ik dacht hopelijk is dat waar.
    Nu krijg ik het warm....op een dag meer dan 100 kilometer...wauw.
    Ja, de eerste dag zit er al weer op....maar er zullen er nog veel volgen!
    Ik wens jullie een voorspoedige camina toe
    Veel liefs,

Hans

• 28 Mei 2014 - 01:16

Mariet Van Knippenberg:

hoi lieverds

Ik was al met spanning aan het wachten op jullie bericht, ik hoop dat het weer redelijk blijft, we denken aan jullie XX Mariet en Martin

• 28 Mei 2014 - 07:43

Erna:

Hallo Frits en Marianne,

Zo trots zijn we op jullie. Super.
    106 km de eerste dag wauw. Ik doe het jullie niet na.

Groetjes, De Dautzies

• 28 Mei 2014 - 09:37

Jan En Mien Seelen:

Hallo Marianne en Frits,

Het spits is eraf, de eerste 106km. zitten er op.
    We wensen jullie veel succes met jullie ongelooflijke tocht.
    Bij de gedachte alleen al, slaat de zadelpijn bij ons toe.
    Succes en groetjes.

Jan en Mien

• 28 Mei 2014 - 11:30

Annie En Gerard:

Hoi Marianne en Frits,
    Knap gedaan en nog veel fiets plezier. Het huis in Kessen is inmiddels nagenoeg leeg.
    Wees voorzichtig
    Groeten,
    Annie en Gerard uit Baarlo

• 28 Mei 2014 - 11:57

Martine:

Hoi Frits en Marianne,

heel veel succes met jullie fietstocht!! geniet ervan en hopelijk hebben jullie nu beter weer...
    groetjes oet Kessel-city

• 28 Mei 2014 - 13:48

Theo En Mariet:

Zo, dat is niet mis 106 km op de eerste dag, kunnen jullie nog zitten? geen blaren? Hopelijk wordt het weer beter, dat fietst toch een stuk prettiger. Wees voorzichtig en heel veel plezier, vanuit een niet zo zonnig Kepel, maar de vooruitzichten hier zijn goed.
    Toi Toi,Toi
    groetjes,
    Theo en Mariet

• 29 Mei 2014 - 10:58

Wiel En Yvonne Pakbier:

hallo Marianne en Frits,

als ik dit lees komen er weer kriebels in mijn buik. De Ardennen hebben jullie achter de rug, dat is goed. Nu genieten van het noord-Franse landschap met het makkelijke parcours en de zon tegenmoet. Wij zullen jullie met grote interesse volgen.
    Bon camino!
    groeten Yvonne en Wiel