Nog 11 uur tot vertrek.... - Reisverslag uit Ubachsberg, Nederland van Frits & Marianne Kerkhof - WaarBenJij.nu Nog 11 uur tot vertrek.... - Reisverslag uit Ubachsberg, Nederland van Frits & Marianne Kerkhof - WaarBenJij.nu

Nog 11 uur tot vertrek....

Blijf op de hoogte en volg Frits & Marianne

23 Mei 2014 | Nederland, Ubachsberg

Nog 11 uur tot vertrek naar Santiago de Compostela! We hebben onze eerste overnachting al geregeld, B&B ergens in Lierneux waar een heerlijke 'dagschotel' voor ons klaar zal staan!

Willen jullie ons volgens, of zijn er vrienden of bekenden die onze 'ongelofelijke pelgrims reis' willen volgen, geef dan even deze website door!

Wisten jullie dat het vanuit Ubachsberg naar Santiago bijna 2500km is en het eigenlijk maar een klein stadje is met 100.000 inwoners waarvan er ook nog eens 35.000 student zijn!

Tot snel en we houden jullie op de hoogte, als we tenminste internet vinden!

ps. mochten jullie de mails niet ontvangen, check dan even de SPAM folder!

• 23 Mei 2014 - 22:43

Mariet:

och zo snel al..ik wilde je vandaag bellen maar ben er helemaal door heen geslapen en morgen 12 uur shift..

Heel veel plezier en ik volg jullie zeer zeker, veilige reis en dikke knuffel XXX Mariet en Martin

• 24 Mei 2014 - 06:46

Mayke :

Over zo'n 1 1/2 uur zitten jullie op de fiets en kan de reis gaan beginnen. Heel veel plezier, geniet er van, goede en veilige fietsreis. XXX

• 24 Mei 2014 - 09:27

Frans En Monique:

Hoi Frits en Marianne
    Veel plezier en natuurlijk een veilige reis. Ik ga er vanuit dat jullie veel voor ons bidden.
    Frans en Monique

• 24 Mei 2014 - 09:44

Monique:

Succes en geniet van de reis !!!!!!

• 24 Mei 2014 - 09:54

Ger En Thea:

Hoi Marianne en Frits,

Jullie zijn op weg.... Op weg naar Santiago de Compostela. Geniet van al het mooie wat jullie op je weg tegenkomen. Wij wensen jullie een prachtige mooie weg toe en natuurlijk ook droog weer.

Buen Camino vanoet de Ruiver

Ger en Thea.

• 24 Mei 2014 - 10:20

Esther:

Heel veel succes en uiteraard plezier. Hele goede reis en niet teveel platte banden:)

• 24 Mei 2014 - 13:19

Léon & Petra:

Geniet van deze geweldige ervaring

• 24 Mei 2014 - 13:54

Leen En Jo:

Veel plezier en tot over 5 weken!!

• 24 Mei 2014 - 20:51

Nel En Gerrit:

Intussen zit de eerste etappe erop. Het was in elk geval mooi weer en dat fietst toch een stuk prettiger. Hopelijk volgen er zo nog veel onderweg. Veel succes en weinig zadelpijn.

• 24 Mei 2014 - 21:56

Jan En Mia:

Frits en Marianne, wij wensen jullie een fijne fietsreis. We zullen jullie met veel interesse volgen.
    Veel geluk en een voorspoedige reis. Groep. Jan en Mia

• 25 Mei 2014 - 09:23

Monique En André:

Goedemorgen lieve Frits en Marianne, de eerste fietskilometers zitten er aan. Wij hopen dat jullie een goede start hebben gehad. Die dagschotel zal wel heerlijk gesmaakt hebben. Veel fietsplezier met de voortzetting van jullie reis.
    lieve groetjes van Monique en André

• 25 Mei 2014 - 10:40

Nellie En Wim Rovers-Lenssen:

Hallo Frits en Marianne,
    Wij wensen jullie een geweldige fietstocht naar Santiago de Compostela en dat de verwachtingen die jullie ervan hebben ook uit komen.
    Geniet ervan met hopelijk heel mooi weer.

Nellie en Wim

• 25 Mei 2014 - 11:29

Margriet En Frans Huijs-Lenssen:

Hallo Marianne en Frits,

Eindelijk is het zover, het is begonnen, heel veel fietsplezier en een prachtige tocht gewenst met zoveel interessante plaatsen om te gaan zien en ongetwijfeld ook veel mooie ontmoetingen en prachtige natuur.
    Wij wensen jullie vanuit oppe Ruiver een buen camino.
    gr Frans en Margriet

• 25 Mei 2014 - 16:57

Mia Lenssen:

Hallo Frits en Marianne

Ik wens jullie een fijne en voorspoedige tocht
    Gr. Mia

• 26 Mei 2014 - 08:30

Theo En Mariet Hanssen:

Hallo Frits en Marianne,
    De derde dag alweer, zijn de eerste twee dagen voorspoedig verlopen, geen blessures of materiaalpech?
    Hopelijk houden jullie het droog. We wensen jullie een voorspoedige reis toe, met heel veel mooie indrukken en ontmoetingen, want die zullen er zeker zijn.
    Groetjes oeht Kepel,
    Theo en Mariet

• 26 Mei 2014 - 12:39

Frans En Margriet:

Beste Marianne en Frits, geniet van deze geweldige onderneming, we hopen dat jullie een geweldige tijd tegemoet gaan, geniet van al het moois wat op jullie pad komt, blijf vooral gezonden en een behouden thuiskomst.
    Met veel respect, Frans en Margriet van oppe Ruiver

P.S misschien komt er daarna ook zo'n prachtig indrukwekkend boek zoals Ger heeft geschreven...........

• 26 Mei 2014 - 17:48

Tiny:

hoi marianne en frits verloopt de reis nog voorspoedig?
    nog geen last van zadelpijn?
    groetjes tiny

• 26 Mei 2014 - 18:22

Mart En Gonny:

Beste Marianne en Frits.

Geweldig dat jullie deze lange tocht op de fiets zijn begonnen.
    We wensen jullie veel plezier.
    Hou je gezond.

Groetjes van Mart en Gonny.

• 26 Mei 2014 - 19:32

Mia En Wiel:

Marianne en Frits,

Weej winse uch 'n hiël schoën reis.
    Geniet d'r van.
    En good doortrappe...ânges kômp ge d'r neet.

• 26 Mei 2014 - 22:13

Thei En Marianne:

Hallo Frits en Marianne,

Al een paar dagen op weg! Wij wnesen jullie bon voyage en daarna buen viaje!
    Geniet van 5 weken samen op pad.

Liefs van Thei en Marianne

• 27 Mei 2014 - 15:25

Mayke:

Hoi Frits en |Marianne,

De kop van de reis is er nu af. Hoe verloopt de reis? Hopelijk niet zo regenachtig als in Tegelen.Gaat alles nog zoals gepland?

Groetjes Leon en Mayke

• 27 Mei 2014 - 17:25

Jo En Thea Van Der Sterren:

Hoe sterk zijn de twee fietsers ? Heel succes, weinig kapotte banden en zadelpijn en heel veel mooie momenten ( uitzichten ) toegewenst. Zijn benieuwd naar jullie verslagen. Jo en Thea van der Sterren.

• 10 Juni 2014 - 19:50

Marga:

Hoi Frits en Marianne,
    Wat leuk dat ik jullie nu ook kan volgen.
    Ik vind het zo knap van jullie om helemaal naar Santiago de Compostela te fietsen.
    Geniet van alles wat je onderweg tegenkomt en heel veel succes.
    En blijf gezond!!! groetjes Marga X