Troyes - Reisverslag uit Orval, Frankrijk van Frits & Marianne Kerkhof - WaarBenJij.nu Troyes - Reisverslag uit Orval, Frankrijk van Frits & Marianne Kerkhof - WaarBenJij.nu

Troyes

Door: Marianne

Blijf op de hoogte en volg Frits & Marianne

28 Mei 2014 | Frankrijk, Orval

Na een ontbijt (wat moet je daarvan zeggen) en de fietsen via de trap weer naar beneden gebracht, alles weer in de tassen en op weg naar Troyes.
Het weer zag er een beetje triest uit, maar het was droog.
Nadat we terug zijn gefietst naar Chalons zijn we in de kathedraal een stempel gaan halen (Marianne kan bijna alles duidelijk maken met handen en voeten, he maedjes?) en daarna proberen de route terug te vinden. Frits had de Mio ingesteld en het betekende dat we zeker 6 km moesten omfietsen om op de goeie weg te komen. We hebben langs een rijksweg gefietst die je kunt vergelijken met de Napoleonsbaan zonder fietspad. Ik heb nog nooit zo op het randje gefietst,
doodeng was het.
Eindelijk de goeie weg en onze vriend(?) de wind was er ook weer.
Om half 3 de mouwen en de pijpen uitgedaan en het was heerlijk fietsweer.
Rond 17.00 uur kwamen we in Troyes aan en het B&B hotel was dit keer snel gevonden.
De fietsen mochten weer door de voordeur en weer door een deur naar buiten, waar ook onze slaapkamer is. De was gedaan en lekker buiten in onze wind te drogen gehangen en toen even de stad verkend. Pizza gegeten en de hele avond alles getypt en weer getypt en geprobeerd te verzenden. Komt allemaal goed :)
Gefietst: 116 km