Terug kijken op......... - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Frits & Marianne Kerkhof - WaarBenJij.nu Terug kijken op......... - Reisverslag uit Santiago de Compostella, Spanje van Frits & Marianne Kerkhof - WaarBenJij.nu

Terug kijken op.........

Blijf op de hoogte en volg Frits & Marianne

23 Juni 2014 | Spanje, Santiago de Compostella

Buenas tardes lieve mensen,

Terug kijkend op onze camino, kan ik alleen maar zeggen dat dit het beste is wat we hebben kunnen doen, heel speciaal na de zware weken die er voor af gingen.
Je hebt zoveel tijd voor je eigen gedachten, tijd voor je partner, je wordt niet gestoord door telefoon, andere mensen of zo. De natuur is zo ontzettend mooi, ik heb genoten, de hele camino lang, iedere keer weer zie je iets anders wat je aandacht weer trekt. Maar het allermooiste: er zijn zoveel prachtige mensen op deze wereld, die klaar staan om je te helpen, thuis en overal. We hebben er een paar geweldig lieve vrienden aan over gehouden: Judith en Peter.
Maar vooral: de lieve en leuke reacties van jullie allemaal, het gaf je steeds weer nieuwe energie. SUPER!!!!!!!!
Morgenmiddag vliegen we terug en morgenavond zijn we weer terug bij het dierbaarste wat we hebben: onze kinderen met hun partners en natuurlijk onze Djemma.

Ik heb veel geleerd tijdens deze camino en ik kan het jullie aanraden om het ook eens te proberen (wel eerst oefenen!!!) je komt zoveel rijker terug.
Nogmaals, heel veel dank voor jullie aandacht.

Heel veel lieve groeten
Marianne

Hallo iedereen,

nog een woordje van mij! Marianne heeft de dagelijkse verslagen geschreven en dat heeft ze heel goed gedaan!
Ik heb onze fietstocht als heel ontspannend ervaren, vooral voor je geest. Je bent zo met de allerdaagse dingen bezig dat je snel afstand neemt van je huissituatie. Hoewel er zware dagen bij waren hebben we elke dag ook van de tocht zelf, van de natuur en van alle mensen die je tegen kwam kunnen genieten. Wat me vooral is opgevallen is de behulpzaamheid van de mensen zodra ze horen dat je met de camino naar Santiago bezig bent. Iedereen is even vriendelijk en staan je met raad en daad bij. Vooral in Spanje is de camino een heel belangrijk iets, en de deelnemers worden als bijzonder ervaren.
Ik heb het gevoel dat ik al heel lang van huis ben (veel langer dan de vier en halve week) dat ik een heel mooie, weliswaar inspannende, vakantie heb gehad. Ik ben er trots op dat ik deze tocht samen met Marianne heb mogen volbrengen, en heb al jullie reacties heel inspirerend gevonden. Ze gaven me de kracht om in moeilijke situaties door te gaan.
Maar ik ben ook blij om weer naar huis te gaan en het gewone leventje weer op te pakken, en jullie allemaal weer te zien.

Heel veel groeten en tot in Ubachsberg,

Frits

  • 23 Juni 2014 - 20:05

    Mariet - Jacksonville Florida:

    lieverds

    Wat weer een mooie foto's, een veilige reis terug, zal wel weer even wennen zijn, dat dagelijkse leven.

    Ik hoop dat we kunnen bellen, misschien later in de week, hebben een paar dokters afspraken maar ik probeer het gewoon

    liefs...Mariet xx

  • 23 Juni 2014 - 21:18

    Mia Reijnders:

    Proficiat met het bereiken van jullie einddoel.
    Nog een fijne laatste dag en een goede terugreis.

    Groetjes,

    Mia en Hub Reijnders

  • 23 Juni 2014 - 21:35

    Monique:

    Frits en Marianne,
    Super prestatie, gefeliciteerd bij deze.
    Volgende week is Frans jarig en dan willen we jullie verhaal in geuren en kleuren horen.
    Goede reis terug en tot volgende week,

    Gr. Monique en Frans

  • 23 Juni 2014 - 21:52

    Ger En Thea:

    Beste Marianne en Frits,

    Hartelijk dank voor jullie fijne en bijzondere verhalen. Mooi dat wij hiervan hebben kunnen mee genieten. Laat deze belevenis op je inwerken, want het doet iets met je. Voor morgen wensen Thea en ik jullie een goeie reis terug naar Ubachsberg. Ik hoop dat we onze ervaringen samen eens kunnen delen. Maar dat komt wel.

    Groetjes
    Ger en Thea van oppe Ruiver.

  • 23 Juni 2014 - 21:52

    Mariet Hanssen:

    Hallo Marianne en Frits,

    Proficiat met deze prestatie, een overwinnen van jezelf denk ik. En nu maar gauw terug naar de kids en Djemma die zullen jullie wel gemist hebben en andersom ook.

    Groetjes,
    Mariet en Theo

  • 23 Juni 2014 - 22:59

    Mia En Wiel:

    Marianne en Frits,

    Profisiat mèt dees geweldige prestatie.
    Weej huüre op 't KEN-weekend wâl wiej 't allemaol precies gegaon haet.
    Ofschoën we 't grotste gedaelte al hebbe kènne volge in de prachtig beschreve dagelikse verslage.
    Nag 'n gôj truükreis nao Ubachsberg en toët de volgende waek vriédag.

    Groetjes,

    Mia en Wiel oët Bree

  • 23 Juni 2014 - 23:24

    Monique:

    Lieve Frits en Marianne,
    het was een plezier om jullie inspanningen en belevenissen op deze Camino
    te mogen volgen. En het is fijn om te horen dat al onze reacties ( van alle lieve mensen hier) een steun
    voor jullie zijn geweest.
    Morgen weer terug naar Ubachsberg, waar jullie denk ik een warm onthaal zal wachten.
    Dat zal ook wel een belevenis worden. En terecht, want jullie zijn kanjers!!!
    Geniet van jullie ervaringen en van alles wat nog staat te gebeuren.
    En alvast een warm WELKOM THUIS voor morgen.

    Lieve groet
    Monique & André









  • 24 Juni 2014 - 07:15

    Martine:

    Hoi Frits en Marianne,

    als er hier emotions waren dan stonden er alleen maar klappende handjes..... wat een prestatie!!!!
    knap hoor ik doe het jullie niet na..al ben ik jonger dan jullie....
    een goeje trukreis en ein hertelik welkom weer truk in os eige Limburg!!!

  • 24 Juni 2014 - 08:09

    Henk En Anneke:

    Lieve vrienden,

    Jammer dat het voorbij is! Hebben zo genoten van jullie verslagen. Ontzettend leuk om dit zo gedetailleerd te lezen. We proefden de sfeer en het bijzondere van jullie ervaringen alsof we er bij stonden.

    Geweldige prestatie en fantastisch, zoals Marianne ook al aangeeft, om dit samen te presteren.

    Nou, kom goed thuis en we komen zeker snel voorbij in Ubachsberg!

    Hartelijke groeten,

    Anneke en Henk

  • 24 Juni 2014 - 22:35

    Jo En Aroos:

    Hallo Kanjers,

    Hartelijk gefeliciteerd met deze geweldige prestatie.2574 km fietsen,ik doe het jullie niet na.
    Prachtige verhalen en foto's,veel ervaringen opgedaan.Jullie zullen nog lang nagenieten.
    Kom goed thuis en we zien elkaar weer snel.
    Lieve groetjes,...Jo en Roos

  • 26 Juni 2014 - 23:10

    Tonny:

    Nou Marianne en Frits,

    GEWELDIG!!
    Ik heb genoten van jullie verslag!
    Van Harte Gefeliciteerd met deze prestatie!

    Liefs, Tonny

  • 30 Juni 2014 - 21:53

    Hans Mulders:


    Met enige vertraging......

    Welkom thuis Marianne en Frits.
    Gefeliciteerd met jullie volmaakte pelgrimstocht!

    Ik heb jullie alle dagen kunnen volgen en toen ik wist dat jullie veilig en gezond waren aangekomen in Santiago kon ik er zelf ook een weekje tussen uit (ha,ha)

    Chris en ik, we deden een rondje rond het IJsselmeer met de camper en zijn vandaag pas terug gekomen.
    Vandaar deze late reactie!

    Groet Hans

Reageer op dit reisverslag

Je kunt nu ook Smileys gebruiken. Via de toolbar, toetsenbord of door eerst : te typen en dan een woord bijvoorbeeld :smiley

Frits & Marianne

Actief sinds 23 Mei 2014
Verslag gelezen: 549
Totaal aantal bezoekers 20234

Voorgaande reizen:

24 Mei 2014 - 29 Juni 2014

Met de fiets naar Santiago de Compostela

Landen bezocht: